استقبال مخاطبان از کتاب‌های اصفهان‌شناسی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران
کد خبر: 4031559
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

استقبال مخاطبان از کتاب‌های اصفهان‌شناسی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مسئول انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال مخاطبان از کتاب‌های این سازمان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: تمرکز اصلی خریداران بیشتر بر کتاب‌های هنری و اصفهان‌شناسی است.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مظاهر مهرابی، مسئول انتشارات این سازمان اظهار کرد: در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، دو هزار ناشر از سراسر کشور حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir و جستجوی ناشر یا عنوان کتاب مورد نظر خود، کتاب‌ها را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری و بدون هزینه ارسال پستی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های حاضر در نمایشگاه باید چاپ سال‌های ۹۱ تا ۱۴۰۰ باشند، افزود: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با ۳۰۰ عنوان کتاب شاخص در این نمایشگاه حضور دارد که تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو بوده است.

مسئول انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: از میان کتاب‌های منتشر شده در این سازمان که در نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه می‌شود، می‌توان به «سینما به روایت اصفهان»، «سینماتوگراف» در چهار جلد، کتاب‌های مختلف در حوزه گردشگری مانند «بازار گردشگری اصفهان»، «مسجد جامع دُر و عقیق» و کتاب «هنر معاصر اصفهان» اشاره کرد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه بسیاری از شهرها از کتاب‌های منتشر شده در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: تمرکز اصلی خریداران بیشتر بر کتاب‌های هنری و اصفهان‌شناسی است. در این چند روز شاهد استقبال بسیاری از شهرهای ایران از این دست کتاب‌ها بودیم، ولی بیشترین تقاضای خرید از استان تهران بوده است.

مهرابی ادامه داد: از کتاب‌های منتشر شده به زبان‌های مختلف می‌توان به کتاب «اصفهان سیتی» به زبان انگلیسی و کتاب «اصفهان به زبان فرانسه» اشاره کرد که به‌عنوان کتاب راهنمای گردشگری برای مسافران خارجی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به حضور سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال گذشته، بیان کرد: تجربه اولین حضور، بسترهای مناسب برای شرکت در نمایشگاه‌های مجازی دیگر را فراهم کرد، به‌طوری که دو ماه پیش شاهد حضور سازمان در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان بودیم و این ماه نیز در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کرده‌ایم که تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده‌ایم.

انتهای پیام
captcha