لزوم مراقبت‌های بیشتر با وارد شدن به وضعیت زرد کرونایی
کد خبر: 4032005
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

لزوم مراقبت‌های بیشتر با وارد شدن به وضعیت زرد کرونایی

سرپرست فرمانداری تویسرکان با اعلام ورود استان و شهرستان به وضعیت زرد کرونایی، واکسیناسیون به ۱۰۰ درصدی را نکته اساسی در بحث پیشگیری از کرونا دانست.

شورای آموزش و پرورش تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، سرپرست فرمانداری تویسرکان، هشتم بهمن‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام اینکه وضعیت کرونایی در استان زرد شده و به نسبت در شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار داریم و باید مراقبت‌ها را افزایش دهیم، اظهار کرد: نکته اساسی در بحث پیشگیری از کرونا رساندن واکسیناسیون به ۱۰۰ درصد است.

وی با بیان اینکه قریب به ۹۹ درصد فرهنگیان شهرستان دز اول و دوم و ۷۰ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: ۹۰ درصد جمعیت دانش‌آموزان دز اول و ۷۵ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

افشاری با تأکید بر اینکه در اولویت اول با کمک مرکز بهداشت نسبت به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزانی که واکسیناسیون را انجام نداده‌اند اقدام کنیم، گفت: در خصوص نصب فن مکنده برای ۱۵۰ مدرسه‌ای که کمبود داریم، ۱۰۰ دستگاه از اداره‌کل استان آموزش و پرورش استان و ۵۰ دستگاه در شهرستان تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: در خصوص جدول زمان‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام تا اول مهر باید هماهنگی‌های لازم با همراهی همه برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها انجام شود، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی تویسرکان جزء پنج پژوهش‌سرای برتر کشور است.

نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه تویسرکان قدمت بالایی در تربیت فرهنگیان استان دارد، گفت: تویسرکان در زمینه آموزش و پرورش پیشتاز بوده و باید در کیفیت فضای آموزشی و پرورشی نیز سرآمد باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در استان وضعیت خوبی ندارد و در بحث کنکور از رتبه ۱۰ به ۱۹ رسیده و نمرات نهایی سقوط کرده است، تصریح کرد: برای پیشتاز شدن آموزش و پرورش استان در کشور نیاز به همراهی همه‌جانبه مسئولان ذی‌ربط، نمایندگان، نوسازی و... داریم.

انتهای پیام
captcha