۵۹۰ یزدی به عتبات عالیات مشرف شدند
کد خبر: 4032022
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

۵۹۰ یزدی به عتبات عالیات مشرف شدند

مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به اعزام 590 نفر به عتبات عالیات تاکنون از این استان، از آغاز پیش ثبت‌نام سفر زیارتی سوریه تا ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد.

علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام سفر زیارتی سوریه اظهار کرد: این پیش ثبت‌نام از ششم بهمن‌ماه آغاز شده و متقاضيان تشرف به سوریه می‌توانند تا 15 بهمن‌ماه جاری نسبت به تكميل فرم مربوطه در سايت http://Ziarat.haj.ir در منزل و یا مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها به صورت هوایی خواهد بود افزود: هر گروه از يک سرگروه و افراد زیر گروه وی یعنی همراهان تشكيل می‌شود كه لازم است مشخصات كامل سرگروه و اطلاعات اولیه همراهان اعم از کد ملی، نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد به‌صورت صحیح در فرم پيش ثبت‌نام سايت درج شود و با اطلاعات سازمان ثبت احوال مطابقت می‌دهد و هر نفر فقط یکبار و در يک گروه می‌تواند به عنوان سرگروه يا همراه پيش ثبت‌نام کند.

مدیر حج و زیارت استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 590 نفر به عتبات عالیات تاکنون از این استان خبر داد و گفت: اولین پرواز زائران از فرودگاه شهید صدوقی یزد در تاریخ 27 آذرماه با ظرفیت 150 نفر بود.
 
وی ادامه داد: در نوبت‌های 10، 14، 23 دی‌ماه نیز 220 نفر و همچنین اول و دوم بهمن ماه 220 نفر در قالب گروه‌های 50 نفره از یزد، اصفهان و تهران اعزام شدند.
 
مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه اعزام‌ها به صورت هوایی و تا هشتم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت گفت: اعزام زمینی در انتظار مجوز است و لذا افرادی که به‌صورت هوایی اعزام می‌شوند باید دو دُز واکسن، تست pcr قبل از خروج از کشور و هنگام ورود به کشور که هزینه آن از زائر اخذ می‌شود را انجام دهند.
انتهای پیام
captcha