تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در دادگستری کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4033263
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در دادگستری کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در حوزه‌های قضایی استان برگزار می‌شود.

سیدعیسی حسنی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعیسی حسنی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 13 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گلباران گلزار شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی محیطی و پخش آهنگ‌های انقلاب اسلامی در اولین روز از دهه مبارکه فجر در سراسر استان انجام شده است.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری کل و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، به همراه سایر مسئولان قضایی در استان، در برنامه میز خدمت جهادی در مسجد مادوان به درخواست‌های مردم پاسخ خواهند داد.همچنین به مناسبت ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی مسابقات ورزشی فوتسال بین کارکنان دادگستری مرکز استان نیز در این ایام برگزار و برندگان تشویق خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مسئولین قضایی استان از زندان‌های استان بازدید می‌کنند و به زندانیان مرخصی اعطا خواهند کرد.

حسنی سرکشی از خانواده‌های نیازمند زندانیان و اهدای بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های دادگستری استان در دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: به منظور تنویر افکار عمومی و آشنایی مردم استان با موضوعات مهم قضایی و حقوقی، قضات دادگستری استان در برنامه زنده مشاور شما که از صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد، حضور می‌یابند و به‌صورت زنده به سؤالات شنوندگان پاسخ خواهند داد.

وی ملاقات مردمی رئیس کل و معاونین و سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارکنان دادگستری استان را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: مسابقات کتابخوانی، نماز و احکام و اذان ویژه فرزندان کارکنان از طریق اتوماسیون و فضای مجازی در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد، همچنین از کارکنان ساعی و فعالین نماز در دادگستری استان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha