همکاری بسیج دانشجویی البرز و دانشگاه علوم پزشکی در پیک ششم کرونا
کد خبر: 4033342
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

همکاری بسیج دانشجویی البرز و دانشگاه علوم پزشکی در پیک ششم کرونا

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از همکاری با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برای مهار پیک ششم کرونا خبر داد.

پیک ششم کرونا

به گزارش ایکنا از البرز، جعفر فلاح‌نژاد، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، 13 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو جلسه شورای مرکزی گروه جهادی منتظران صالح با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز، پیرامون موارد مختلفی گفت‌وگو صورت گرفت که یکی از موارد آن اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای همکاری و همیاری با معاونت بهداشتی، طی پیک ششم کرونا در استان است.

وی با اشاره به نیازسنجی برای همیاری در تحقق سیاست‌های فعلی وزارت بهداشت، تصریح کرد: بررسی اولویت معاونت برای جلب همکاری دانشجویان در وضعیت فعلی استان پیرامون همه گیری کرونا و پیگیری حقوق و پرداختی دانشجویان داوطلب در طرح ملی واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز ادامه داد: تمرکز بیشتر بر روی خدمات رسانی بر قشر کم برخوردار و آسیب‌پذیر جامعه توسط بسیج دانشجویی و استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به احیای طرح‌های آموزش سلامت از قبیل بهداشت مدارس و رابطین سفیران سلامت، بیان کرد: برگزاری جلسات مشترک با مسئولان معاونت برای حل هرچه زودتر مشکلات انجام می‌شود.

فلاح‌نژاد متذکر شد: شفافیت در ارائه خدمات و ارائه گزارش عملکرد به معاونت برای هماهنگی بیشتر از دیگر نکات مطرح شده در جلسه‌ شورای مرکزی گروه جهادی منتظران صالح با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز بود.

انتهای پیام
captcha