خدمت صادقانه نقطه عطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود
کد خبر: 4033592
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

خدمت صادقانه نقطه عطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در پیشرفت کشور و آغاز خدمتگزاری صادقانه و نوین است.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۱۴ بهمن‌ماه، در جلسه شورای اداری بخش شاهرود با تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در پیشرفت کشور و آغاز خدمتگزاری صادقانه و نوین است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی شاهد تحولاتی شگرف و پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده‌ایم که همه این موفقیت‌ها در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم اتفاق افتاده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، در ادامه با اشاره به همکاری انجام گرفته در زمینه ساختمان دادگاه شاهرود، از تعامل و همکاری ویژه آموزش و پرورش استان قدردانی کرد و گفت: اهالی این منطقه مدت‌ها به دلیل بعد مسافت نسبت به مرکز و نبود حوزه قضائی دچار مشکل بودند که پس از پیگیری، همکاری و مساعدت‌های لازم از سوی مرکز، این دادگاه امروز به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم بتوانند از خدمات قضائی به نحوه مطلوب بهره‌مند شوند.

کثیرلو، با اشاره به سیاست‌ها، اولویت‌ها و رویکردهای دستگاه قضائی، اجرایی کردن مفاد سند تحول قضائی و اقدام بر اساس آن را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: یکی از تأکیدات مهم در سند تحول قضائی، پیگیری جدی مقوله پیشگیری از وقوع جرم، استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ترویج و توسعه صلح و سازش در جامعه و نیز بهره‌مندی از ظرفیت فناوری‌های نوین در ارائه خدمات الکترونیک قضائی به مردم است که در این زمینه دستگاه قضائی استان تمام توان و تلاش خود را برای اجرایی کردن جامع و کامل آن به کار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، با تاکید بر لزوم ارتباط و مشورت با امام جمعه بخش شاهرود در برطرف کردن مشکلات، ارتباط و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و مراجع نظامی و انتظامی، تکریم بیش از پیش اربابان رجوع و نیز ارتباط مستمر و مداوم با مردم را در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام
captcha