کرونا 7 خانواده یزدی را داغدار کرد
کد خبر: 4033622
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

کرونا 7 خانواده یزدی را داغدار کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در شبانه‌روز گذشته، هفت بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد جان خود را از دست دادند.

علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: از یک‌هزار و 272 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه‌روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 794 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد، ۵۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۷۳۵ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می‌کنند.

اسلامی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان افزود: پنج بیمار در اردکان، دو بیمار در اشکذر، سه بیمار در بافق، سه بیمار در بهاباد، دو بیمار در تفت، سه بیمار در خاتم، سه بیمار در مهریز، هشت بیمار در میبد  و ۳۰ بیمار در شهر یزد شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به فوت هفت نفر بر اثر ابتلا به کرونا گفت: در شبانه‌روز گذشته یک بیمار در شهرستان مهریز، یک بیمار در میبد و پنج بیمار در شهر یزد قربانی کووید-۱۹ شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: هم اکنون ۴۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، ۸۹  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه  خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

اسلامی بر لزوم جدیت در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین دریافت دز سوم واکسن توسط هم استانی‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha