سیدهاشم صفی‌الدین: عادی‌سازی روابط لبنان با رژیم صهیونیستی را نخواهیم پذیرفت
کد خبر: 4034202
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

سیدهاشم صفی‌الدین: عادی‌سازی روابط لبنان با رژیم صهیونیستی را نخواهیم پذیرفت

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به برخی اکاذیب درباره عادی‌سازی روابط لبنان با رژیم اسرائیل تأکید کرد که ما هرگز حرکت لبنان در این مسیر را نخواهیم پذیرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حجت‌الاسلام سیدهاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله، طی سخنانی در مراسم هفتم رحلت علامه شیخ حاتم اسماعیل، از علمای حوزه علمیه، اظهار کرد: برخی افراد هر روز و هر ساعت اکاذیب و اتهامات باطلی در رسانه‌ها و پویش‌های گمراه کننده سیاسی و رسانه‌ای مطرح می‌کنند که هدف از آن، توقف فعالیت مقاومت تحت عنوان نیاز کشور به نجات است.
 
وی افزود: این افراد در حقیقت از مبارزان و فداکاران جبهه مقاومت و خانواده شهدا و مردم شریف لبنان می‌خواهند که به کاروان ذلیل عادی‌سازان روابط با رژیم صهیونیستی ملحق شوند.
 
سیدهاشم صفی‌الدین تأکید کرد: پادشاهان و امرا دستور داده‌‌اند که همه باید در مسیر عادی‌سازی روابط حرکت کنند. اما آیا انسان عاقلی وجود دارد که گمان کند ما حرکت لبنان در مسیر عادی‌سازی را خواهیم پذیرفت؟ به خصوص اینکه اسرائیل غاصب دست به کشتارها و ویرانی‌های بسیاری زده و نفت و آب و سرزمین و حاکمیت ما را تهدید می‌کند.
 
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ادامه داد: کسانی که از درد و رنج مردم سوء استفاده می‌کنند تا آنها را مجاب کنند که مقاومت، مسئول تمام بدبختی‌ها و مصیبت‌ها در این کشور است، بدخواه این ملت و در خدمت کسانی هستند که می‌خواهند لبنان سر تسلیم در مقابل آنها فرود آورد.
 
صفی‌الدین در پایان تأکید کرد که لبنان باید به خودش تکیه کند، ارتش ملی آن قدرتمند و مستقل و اقتصادش نیز ملی و مستقل باشد، چرا که هیچ کس حق ندارد از ما بخواهد که بار دیگر به تجربه گذشته بازگردیم.

انتهای پیام
captcha