خون شهید رنجبر مسئولیت مسئولان را دو چندان می‌کند
کد خبر: 4034446
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

خون شهید رنجبر مسئولیت مسئولان را دو چندان می‌کند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه خون شهید «علی اکبر رنجبر» اثرات زیادی داشت، گفت: این موضوع مسئولیت ما را بیشتر و دو چندان می‌كند و برخورد با اراذل و اوباش محكم تر از قبل در راستای تامین امنیت مردم ادامه خواهد داشت.

دیدار فرمانده نیروی انتظامی، تولیت حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شب گذشته، 17 بهمن در سفر به شیراز و در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با اشاره به شهادت شهید «علی اکبر رنجبر» توسط اشرار گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس قاتل این شهید بزرگوار در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دستگیری قاتل این شهید بزرگوار موجب خوشحالی مردم و مسئولان و خانواده این شهید بزرگوار شد، به عکس‌العمل‌ها در برابر این شهادت اشاره کرد و گفت: بعد از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان و ائمه جمعه سراسر کشور ابراز همدردی کردند که این کار بسیار با ارزش بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خون این شهید بزرگوار اثرات زیادی داشت و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر و دو چندان می‌كند.

اشتری با اشاره به اینكه امروز همكاران ما در اقصی نقاط كشور با روحیه جهادی و انقلابی كار خود را ادامه می‌دهند، افزود: برخورد با اراذل و اوباش محكم تر از قبل ادامه خواهد داشت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ (ع) با عرض تبریك و تسلیت شهادت سرهنگ رنجبر گفت: شاهد بودیم كه یكی از نیروهای حافظ امنیت كه خادم این حرم مطهر بود مظلومانه توسط انسانی پست به شهادت رسید.

وی با اشاره به تفاوت بین پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر كشورهای جهان، افزود: متاسفانه در برخی از مواقع اقتدار پلیس در كشور ما شكسته می‌شود كه باید در این خصوص فكری اساسی صورت پذیرد تا عده‌ای از این موقعیت سوءاستفاده نكنند.

کلانتری، خدمتگزاران پلیس را گوهرهای گران بهای نظام و مردم عنوان كرد و افزود: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران را جریحه‌دار كرد و احساس همدری مردم و مسئولان در پی این حادثه، عظمت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha