واکسیناسیون کرونا در سمنان نسبت به کشور بالاتر است
کد خبر: 4034496
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

واکسیناسیون کرونا در سمنان نسبت به کشور بالاتر است

استاندار سمنان با بیان اینکه در خصوص واکسن هیچ مشکل و کمبودی در سطح استان سمنان وجود ندارد، گفت: نرخ واکسیناسیون کرونا در استان سمنان از میانگین واکسیناسیون کرونا در کشور بالاتر بوده و شهرستان آرادان نیز در این حوزه در استان از شهرستان‌های برتر است.

نرخ واکسیناسیون کرونا در سمنان نسبت به کشور بالاتر است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 18 بهمن در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری آرادان با بیان اینکه در خصوص واکسن هیچ مشکل و کمبودی در سطح استان سمنان وجود ندارد، گفت: نرخ واکسیناسیون کرونا در استان از میانگین واکسیناسیون کرونا در کشور بالاتر بوده و شهرستان آرادان نیز در این حوزه در استان از شهرستان‌های برتر است.

وی ادامه داد: آب شُرب، راه، درمان، بیمارستان و سایر موارد از دغدغه‌های بیان شده مسئولان این شهرستان است که به عنوان مطالبات بحق مردم پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان برای شهرستان‌های جدیدالتاسیس بیشترین اعتبار به منظور کاهش فاصله بین این شهرستان‌ها با سایر شهرستان‌ها اختصاص داده شده اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۱ نیز شهرستان‌های جدیدالتاسیس ویژه‌تر دیده خواهند شد.

این مقام عالی استان متذکر شد: استان سمنان دومین استان در کشور در بحث آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن است و ۴۸۰ هکتار زمین در ۱۸ شهر از ۱۹ شهر، برای این مهم تأمین شده که تلاش و اقدامات بسیار زیادی در این خصوص به انجام رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه در طی چهار ماه گذشته ۱۴.۶ درصد اعتبارات کل کشور توسط بانک‌های عامل استان سمنان در بحث تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است یادآور شد: مجدد چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان اختصاص یافته که اقدامات به سرعت در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری‌هایی که در سطح استان صورت گرفته و از طریق این تسهیلات، ۲۸ واحد راکد مجدد راه‌اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گفته وی؛ ۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان آرادان در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ و به صورت متمرکز پس از این نشست به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی افزود: در دهه فجر سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار سه هزار ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha