طرح یاوران نماز در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4034802
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

طرح یاوران نماز در اردبیل برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: دوره آموزشی مبین «طرح یاوران نماز» برای مدیران و دوره آموزشی «توسعه فرهنگ اقامه نماز» برای آموزگاران پایه سوم ابتدایی مدارس دخترانه و دبیران پایه هشتم متوسطه پسرانه با لحاظ شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

طرح یاوران نمازبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی‌موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ۱۹ بهمن‌ماه، در جلسه شورای پرورشی استان اردبیل، از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزش و توسعه فرهنگ نماز در دهه دوم بهمن ماه خبر داد.

وی بیان کرد: دوره آموزشی مبین «طرح یاوران نماز» برای مدیران و دوره آموزشی «توسعه فرهنگ اقامه نماز» برای آموزگاران پایه سوم ابتدایی مدارس دخترانه و دبیران پایه هشتم متوسطه پسرانه با لحاظ شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، هدف از اجرای این دوره‌ها را ارتقای نقش تربیتی معلمان و مدیران، ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس، گسترش فضیلت‌های اخلاقی و احیای فرایض دینی در جامعه بیان کرد.

 خلیلی‌موسوی افزود: این دوره‌ها با مشارکت ستاد اقامه نماز و اداره کل آموزش و پرورش استان فراخوان شده و از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ بهمن از طریق سامانه آموزش و یادگیری فرهنگیان Ltms برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، افزود: همکارانی که تاکنون در این دوره‌ها شرکت نکرده‌اند با مراجعه به سامانه Ltms ثبت‌نام و اگر موفق به کسب حداقل ۱۲ نمره از ۲۰ نمره باشند، گواهی ضمن خدمت به مدت ۱۶ ساعت دریافت خواهند نمود.

انتهای پیام
captcha