مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صیانت از ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 4034952
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صیانت از ارزش‌های انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام موضع نظام جمهوری اسلامی، صیانت از ارزش‌‌های والای انقلاب و اسلام با ظرفیت تبلیغی است و باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای موفقیت در این کار استفاده کند.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 19 بهمن در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ درست را متذکر و اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوزه هدایت، مدیریت و هماهنگی مناسبت‌های انقلابی و دینی عملکرد خوبی دارد، اما این فعالیت‌ها کافی نیست و متناسب با افزایش تبلیغات سو و منفی دشمن باید فعالیت این نهاد تقویت شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از تمام ابزارهای تبلیغاتی، رسانه‌ای و به دور از ایمان، تقوا و انصاف برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند و در این شرایط شورای تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند با کمال دقت و هوشیاری از کیان انقلاب، حرمت امام راحل و مقام معظم رهبری و ولایت فقیه صیانت کنند.

وی ادامه داد: مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام موضع نظام جمهوری اسلامی، صیانت از ارزش‌‌های والای انقلاب و اسلام با ظرفیت تبلیغی است و باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای موفقیت در این کار استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: جدی گرفتن جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری باید مورد توجه همه باشد و بر اساس توصیه‌های معظم‌له آحاد مسئولان به خصوص نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظیفه دارند ضمن بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را برای نسل جوان افشاگری کنند‌.

امام جمعه اراک افزود: ارتقای امنیت اجتماعی و روانی جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان و برخورد با افراد گرگ صفت یک ضرورت است و دستگاه قضایی با حمایت از سبزپوشان نیروی انتظامی باید در این خصوص مقتدرانه برخورد کند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در خصوص تأمین امنیت اجتماعی در طول ۴۳ سال گذشته خوش درخشیده و عملکرد درخشانی دارد، اما در برخی از مقاطع افرادی گرگ صفت به دنبال خدشه دار کردن امنیت جامعه هستند و دستگاه قضایی و نیروی‌های انتظامی و نظامی در برابر زورگویان مقتدرانه ایستادگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: دستگاه های تبلیغاتی در خصوص تحقق جهاد تبیین و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اهتمام جدی داشته باشد و با برنامه‌ریزی‌های صحیح در خصوص این مسئله نقش آفرینی کند. چراکه دشمنان انقلاب با دروغگویی و ناجوانمردی علیه انقلاب فتنه‌انگیزی می‌کنند.

امام جمعه اراک یادآور شد: استان مرکزی در زمینه تبلیغات باید خوش بدرخشد و خوشبختانه در طی این سال‌ها استان مرکزی مشکل امنیتی و سازمان یافته نداشته و این به برکت زحمات و اقدامات مجاهدانه دستگاه‌های استانی است و باید مقتدرانه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha