اقدامات پیشگیرانه دلیل کاهش آمار طلاق در اردبیل است
کد خبر: 4035824
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

اقدامات پیشگیرانه دلیل کاهش آمار طلاق در اردبیل است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، گفت: کاهش آمار طلاق به‌دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه ملموس بوده که بایستی در این زمینه تمهیدات عملی به کارگرفته شود تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

جلال افاقی دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، ۲۳ بهمن‌ماه، در بازدید از مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادین اردبیل، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما اهمیت به دستیابی سیر نزولی طلاق است که با انجام اقدامات پیشگیرانه دستاوردی ارزشمند را برای کاهش اعتیاد به دنبال خواهد داشت.

وی، بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و همچنین دوره‌های مهارت آموزی برای معتادین تحت درمان تاکید کرد و گفت: دستاورد ارزشمند اخیر در استان در خصوص کاهش آمار طلاق و سیر نزولی آن در سایه اقدامات پیشگیرانه، از برنامه‌های ما برای کاهش اعتیاد و کنترل سرقت بوده که بایستی در این زمینه اقدامات شایسته سازمان‌ها و نهادها بر اساس وظایف قانونی مورد توجه واقع شود.

آفاقی، با اشاره به نقش الگوهای دینی و آموزه‌های اسلامی در تحکیم بنیان خانواده، اظهار امیدواری کرد: با همت مردم فهیم استان و مشارکت و حساسیت خیرین و ریش سفیدان و نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی همچنان شاهد سیر نزولی آمار طلاق در استان اردبیل باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، ادامه داد: کاهش آمار طلاق به‌دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه ملموس بوده که بایستی در این زمینه تمهیدات عملی به کارگرفته شود تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha