جذب ۲۳۲ نفر در آزمون استخدامی قوه قضائیه در کردستان
کد خبر: 4035855
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

جذب ۲۳۲ نفر در آزمون استخدامی قوه قضائیه در کردستان

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه خبر داد و گفت: در این آزمون ۲۳۲ نفر جذب می‌شوند.

اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستا

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون سراسری استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون برای جذب 9 هزار و ۶۰۰ نفر نیروی پیمانی در ۳۱ استان کشور و در سطح ادارات کل دادگستری استان‌ها، در رشته‌های مختلف شغلی برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ظرفیت جذب آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه در استان را ۲۳۲ نفر ذکر و بیان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون، در رشته‌های مختلف شغلی تقریرنویس، کاردان اقدامات تأمینی و تربیتی، کاردان حراست، ماشین‌نویس، متصدی امور دفتری و مسئول ابلاغ و اجرا، جذب دادگستری کل استان کردستان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد، افزود: زمان برگزاری آزمون نیمه دوم اسفندماه خواهد بود.

اسدی بیان کرد: شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدارک فوق لیسانس و دکتری حداکثر ۳۸ سال در نظر گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه می‌توانند جهت دریافت اطلاعات کامل‌تر و ثبت‌نام، به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha