تجلیل از «سعید حاجیان» از سوی هیئت امنا و مدیره مهد قرآن
کد خبر: 4036206
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

تجلیل از «سعید حاجیان» از سوی هیئت امنا و مدیره مهد قرآن

طی مراسمی از حافظ و مدرس ممتاز مؤسسه مهد قرآن و دارنده نشان قرآنی مدرس درجه یک با گرایش تنغیم از شورای عالی قرآن با حضور حجت‌الاسلام فومنی الحائری، مؤسس و سایر اعضای هیأت امنا و هیئت مدیره این مؤسسه تجلیل شد.

تجلیل از «سعید حاجیان» از سوی هیئت امنا و مدیره مهد قرآنبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، طی مراسمی از سعید حاجیان، حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و دارنده نشان قرآنی مدرس درجه یک با گرایش تنغیم از شورای عالی قرآن با حضور حجت‌الاسلام فومنی الحائری، مؤسس و سایر اعضای هیأت امنا و هیئت مدیره این مؤسسه، تکریم و تجلیل شد.

در این مراسم که محسن‌ رفیق‌دوست، منوچهر متکی، حجج‌اسلام نوری شاهرودی و ربانی، علی بختیار، محمد ربیعی، محمود معیری، حسین ساری و سیدمحمود چاوشی حضور داشتند، ضمن تکریم از تلاش‌های علمی این استاد حافظ کل و مدرس علوم قرآنی با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، سعید حاجیان، حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و مدرس درجه ۱ قرآن کریم، متولد سال ۱۳۶۱ دارای تحصیلات دکتری است، وی در سن ۱۴ سالگی موفق به حفظ کل قرآن شده است که در حال حاضر ده‌ها قرآن آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و … تحت آموزش وی قرار گرفته است. 

در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ آخرین جلسه سال ۱۴۰۰ هیئت امنا و مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با حضور مؤسس و اعضا در محل دفتر مرکزی مؤسسه برگزار شد.

طی این جلسه، سیدمحمود چاوشی، مدیر عامل مؤسسه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد مالی و برنامه‌های آموزشی شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

جلسه مهد قرآن

همچنین طی این جلسه نیز گزارشی از برگزاری مرحله استانی و کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» با حضور ۲۱۷ قرآن آموز و قبولی ۷۹ حافظ کل از ۱۴ استان کشور در مرحله پایانی، اجرای طرح‌های آموزشی و اقدامات تأمین جوایز قبول‌شدگان این دوره از آزمون ارائه شد. 

بنابر این گزارش، اعضای هیئت امناء و مدیره مؤسسه مهر قرآن، ضمن بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، در خصوص تأمین جوایز، جذب حداکثری آقایان همانند بانوان در فعالیت‌های قرآنی، خودکفایی و برنامه‌های مربوط به سی‌امین سال تأسیس مؤسسه مهد قرآن، دیدگاه و نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha