فوت ۱۶۸ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته
کد خبر: 4036471
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
وزارت بهداشت اعلام کرد:

فوت ۱۶۸ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

وزارت بهداشت از شناسایی ۲۸۹۵۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور خبر داد و اعلام کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

کووید ۱۹ در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۹۴۹ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۱۴۵ نفر دُز دوم و ۲۱ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۷۱۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۳۷ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۸۱۳ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۳۲۶ هزار و ۹۲۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.

از دیروز تا امروز ۲۵ بهمن‌ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸ هزار و ۹۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۵۷ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۸۸۶ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۳۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۴۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۶۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام‌شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha