۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل آزادسازی شدند
کد خبر: 4036614
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
همزمان با ولادت حضرت علی(ع)؛

۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل آزادسازی شدند

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل، گفت: همزمان با هشتمین مرحله جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در سال جاری، به تعداد 22 نفر از مددجویان زندان‌های استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

حسین کثیرلو دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل، ۲۶ بهمن‌ماه، در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در اردبیل اظهار کرد: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و ولادت با سعادت مولای متقیان با برگزاری جشنی، ضمن تقدیر از خیرین شاخص استان، تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به آغوش خانواده خود برگشتند.

وی، ضمن اشاره به ایام‌الله دهه فجر با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، گفت : به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همچنین ولادت با سعادت مولود کعبه، در هشتمین مرحله جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در سال جاری، به تعداد 22 نفر از مددجویان زندان‌های استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

کثیرلو افزود: کل مبلغ محکومیت این مددجون 75 میلیارد ریال بود که با همت مسئولین مربوطه در ستاد دیه و واحدهای مصالحه، گذشت شکات، کمک‌های بی‌دریغ خیرین گرانقدر و اعطای تسهیلات مختلف مشکل این مددجویان حل و منجر به آزادی آن‌ها شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون با برگزاری هشت مرحله جشن آزادسازی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، تعداد 387 نفر از زندانیان دارای محکومیت‌های غیرعمد و مالی از بند رهایی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha