آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات‌عالیات در لرستان
کد خبر: 4037268
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات‌عالیات در لرستان

مدیرکل حج و زیارت لرستان از آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان خبر داد گفت: این پیش ثبت‌نام تا پایان روز جمعه، ششم اسفندماه ادامه دارد.

سیدحمید مصطفایی، مدیرکل حج و زیارت لرستان سیدحمید مصطفایی، مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز پیش‌ ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در راستای سهولت در ارائه خدمات، برنامه‌ریزی مطلوب‌تر اعزام زائران عتبات عالیات سامانه پیش ثبت‌نام اینترنتی توسط این سازمان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در لرستان تا پایان روز جمعه، ششم اسفندماه ادامه دارد، افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت http://atabat.haj.ir برای خود و همراهان‌شان پیش ثبت‌نام کنند.

مصطفایی با تأکید بر اینکه اعزام‌های این دوره برنامه‌ریزی شده فقط به صورت هوایی است و در صورت اعلام مجوز اعزام زمینی، شرایط مربوطه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: پیش ثبت‌نام به صورت انفرادی و گروهی، حداقل یک و حداکثر ۱۰ نفر است و افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون دارای QR کد و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است، افزود: در صورتی‌که تعداد افراد پیش ثبت‌نام شده از ظرفیت اعزام دوره نوروزی در استان‌ بیشتر باشد، اولویت تشرف گروه‌ها براساس قرعه‌ تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از اتمام مهلت پیش ثبت‌نام امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت‌نام شده میسر نیست، افزود: داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ اعزام ضروری است.

انتهای پیام
captcha