قدردان وحدت شیعه و سنی در کردستان باشیم
کد خبر: 4037377
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
ماموستا فایق رستمی:

قدردان وحدت شیعه و سنی در کردستان باشیم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع مرحوم ماموستا حسامی، امام‌جمعه فقید سنندج گفت: باید قدردان وحدت، انسجام و همدلی مسلمانان شیعه و سنی در کردستان باشیم.

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان رد مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 30 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت ماموستا سیدصلاح‌الدین حسامی، امام‌جمعه فقید سنندج اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع مرحوم ماموستا حسامی یک نعمت و نشانه ایثار، فداکاری و جایگاه والای علما بین مردم استان کردستان دارد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع این عالم دینی افزود: باید قدردان وحدت، انسجام و همدلی مسلمانان شیعه و سنی در کردستان باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علما پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، سنگربانان وحدت، اتحاد و دعوت‌کنندگان به شریعت اسلام هستند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره محبان اهل بیت(ع) و علما هستند و مردمان این دیار در مراسم تشییع ماموستا حسامی بار دیگر وفاداری خود را به خوبی نشان دادند.

وی با قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در کردستان که همواره با حضورشان در مراسم مختلف و میان مردم غم‌خواری خود نسبت به این مردم را ثابت کرده‌اند، افزود: ایمان انسان را به درجه معنویت رسانده و از آنجا که علما همواره مرکز ثقل و وحدت در استان هستند، انتظار می‌رود رسالتشان را به نحو احسن انجام بدهند.

ماموستا رستمی در پایان یادآور شد: ماموستا حسامی با متانت و ویژگی‌های خاص اخلاقی خود، خدمات ارزنده‌ای به جامعه بشریت و نظام ارائه کرده است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد که امیدواریم  راه این عالم جلیل‌القدر همواره ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha