دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان
کد خبر: 4037510
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران روز گذشته، ۳۰ بهمن با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با نماینده ولی فقیه در استان به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، روز گذشته، 30 بهمن با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بهجت‌پور به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و آموزش‌های حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت و از وضعیت حوزه خواهران استان ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه از پشتیبانی‌های حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد، ائمه جمعه خوزستان و مؤسسین پای‌کار که همواره پشتیبان و همراه حوزه علمیه خواهران استان خوزستان بودند، تشکر کرد و از نماینده ولی‌فقیه در خوزستان درخواست کرد که توجه ویژه‌تری نسبت به حوزه‌های علمیه خواهران داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز بیان کرد: بانوان طلبه واقعاً سخت‌کوش بوده و تلاش‌های بسیاری خصوصاً از لحاظ علمی انجام می‌دهند.

وی افزود: خوشبختانه هر ساله متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران بیشتر می‌شود، ولی متأسفانه حوزه‌های علمیه مشکلات و دغدغه‌های بسیاری دارند که باید حل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان خواستار تقویت مباحث اخلاقی و تهذیبی در حوزه‌های علمیه خواهران شد و گفت: باید در حوزه‌های علمیه خواهران در کنار مباحث علمی و درسی نگاه ویژه‌تری نسبت به تهذیب و مباحث اخلاقی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha