آغاز پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات‌عالیات در البرز
کد خبر: 4037535
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

آغاز پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات‌عالیات در البرز

مدیرکل حج و زیارت البرز از آغاز پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در این استان خبر داد گفت: این پیش‌ثبت‌نام تا پایان روز جمعه، ششم اسفندماه ادامه دارد.

 عتبات‌عالیات

محمدحسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پیش‌‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام تا پایان روز جمعه، ششم اسفندماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت http://atabat.haj.ir برای خود و همراهان‌شان پیش‌ثبت‌نام کنند، افزود: پیش‌ثبت‌نام به صورت انفرادی و گروهی، حداقل یک و حداکثر ۱۰ نفر است و افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت‌نام کنند.

این مسئول با تاکید براینکه سامانه پیش‌ثبت‌نام اینترنتی باهدف سهولت در ارائه خدمات و برنامه‌ریزی بهتر برای اعزام زائران عتبات عالیات توسط سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شده است، گفت: پس از اتمام مهلت پیش‌ثبت‌نام، امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت‌نام شده وجود ندارد.

مدیرکل حج و زیارت البرز با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون دارای QR کد و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است، افزود: در صورتی‌که تعداد افراد پیش‌ثبت‌نام شده از ظرفیت اعزام دوره نوروزی در استان‌ بیشتر باشد، اولویت تشرف گروه‌ها براساس قرعه‌ تعیین می‌شود.

سامعی یادآور شد: اعزام‌های این دوره فقط به صورت هوایی است و در صورت اعلام مجوز اعزام زمینی، شرایط مربوطه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha