کارگروه امر به‌ معروف ‌ونهی از منکر در دادسرای شهربابک آغاز به کار کرد
کد خبر: 4037771
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

کارگروه امر به‌ معروف ‌ونهی از منکر در دادسرای شهربابک آغاز به کار کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از تشکیل کارگروه امر به معروف و نهی از منکر در دادسرای این شهرستان خبرداد و افزود: این کار گروه در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تشویق به سمت معروفات تشکیل شده است.

علیرضا مظفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، علیرضا مظفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از تشکیل کارگروه امر به معروف و نهی از منکر در دادسرای این شهرستان خبرداد و افزود: این کارگروه در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تشویق به سمت معروفات تشکیل شده است.

این مقام قضایی افزود: این کارگروه در راستای پیشگیری از وقوع جرم، تحکیم بنیان خانواده، آموزش حقوق زن و مرد و کودک و داشتن زندگی شاد و به دور از رفتار مجرمانه اقدام به برگزاری دوره آموزشی با دعوت از استاد کشوری و مشاوره خانواده نمود که با استقبال خوب مردم شهرستان و حتی شهرهای اطراف مواجه شد.

دادستان شهربابک تصریح کرد: این دوره آموزشی طی دو روز و در سه مرحله در محل سالن مصلی نماز جمعه و سالن کانون امام خمینی(ره) برگزار شد و اقدام به مشاوره رایگان کرد که با استقبال خوب مردم روبه رو شد.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه با ورزش، از راه‌های پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه است، ادامه داد: در این راستا در پی کسب مدال در رقابت‌های ورزش‌های رزمی توسط ورزشکاران شهربابکی جلسه‌ای با حضور امام جمعه، رئیس اداره تربیت بدنی، فرمانده نیروی انتظامی و اعضای کار گروه امر به معروف دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تشکیل و ضمن قدردانی از زحمات ورزشکاران و اهدا جوایز به ورزشکارانی که مدال کسب کرده بودند به نقش ورزش در پیشگیری از جرم و راهکارهای لازم جهت حمایت از ورزشکاران اشاره شد.

انتهای پیام
captcha