مهلت یک هفته‌ای برای ثبت‌نام سفر عتبات عالیات
کد خبر: 4037782
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

مهلت یک هفته‌ای برای ثبت‌نام سفر عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت استان اردبیل، گفت: هموطنان یک هفته فرصت دارند تا در پیش ثبت‌نام سفر به عتبات عالیات مشارکت کرده و اطلاعات خود را در سامانه وارد کنند.

عتبات عالیاتبه گزارش ایکنا از اردبیل، ودود چمن‌آرایی، مدیر حج و زیارت استان اردبیل، دوم اسفندماه، در جلسه هماهنگی اجرای طرح سفر نوروزی هم استانی‌ها به عتبات عالیات در اردبیل، اظهار کرد: از سی‌ام بهمن‌ماه جاری ثبت‌نام در قالب سامانه حج و زیارت برای علاقه‌مندان و زائران عتبات عالیات در عراق شروع شده و به مدت یک هفته این ثبت‌نام ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: افرادی که تاکنون 2 دز واکسن خود را تزریق کردند، می‌توانند با ارائه کارت واکسیناسیون در ثبت‌نام اعزام نوروزی به عتبات عالیات مشارکت کرده و مراحل اعلام شده را سپری کنند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل، گفت: سفر هوایی زائران از طریق فرودگاه امام از 24 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 14 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

چمن‌آرایی افزود: سرگروه‌ها و نمایندگان اکیپ‌های سفر زیارتی عتبات عالیات باید شماره تلفن همراه خود را در این سامانه درج کنند تا آخرین بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های حج و زیارت از طریق پیامک به آنها اعلام شود.

وی بیان کرد: امیدواریم این مرحله از ثبت‌نام آغازی بر ادامه سفرهای هموطنان به عتبات عالیات در عراق باشد تا سال آینده نیز به شکل مناسب و با فروکش کردن بیماری کرونا سفر زیارتی هم استانی‌ها را به کشور عراق شاهد باشیم.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل، اضافه کرد: تمام مراحل ثبت‌نام از طریق سامانه انجام می‌شود و اطلاعیه‌های بعدی نیز تا 24 اسفند در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha