کرونا جان 11 البرزی دیگر را گرفت
کد خبر: 4039144
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

کرونا جان 11 البرزی دیگر را گرفت

سرپرست ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به شش هزار و 658 نفر رسیده است. ‍

کرونا

به گزارش ایکنا از البرز، شهرام صیادی، سرپرست ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز، روز یکشنبه، هشتم اسفند درباره آخرین وضعیت کرونا در البرز در جمع خبرنگاران، گفت: از دیروز تا امروز هشتم اسفند ۱۴۰۰، ۵۵ بیمار با علائم ‌کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۸۴ هزار و ۶۱۳ نفر است.

صیادی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۰۱ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند گفت: از این تعداد، ابتلای ۲۴۶ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

این مسئول بیان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به شش هزار و 658 نفر رسیده است.

سرپرست ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۷ هزار و ۴۴۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha