اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت ویژه دانش‌ آموزان گلستانی
کد خبر: 4039454
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت ویژه دانش‌ آموزان گلستانی

رئیس اداره قرآن‌، عترت و‌ نماز اداره‌ کل آموزش و پرورش استان‌ گلستان برنامه‌های هفته قرآن و عترت ویژه دانش‌آموزان گلستانی را اعلام‌ کرد و گفت: این برنامه‌ها همزمان با آغاز هفته قرآن و عترت در فضای مجازی شاد برگزار می‌شود.

قرآنسید‌رضا حسینی، رئیس اداره قرآن‌، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌ گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان به تشریح برنامه‌های هفته قرآن و عترت ویژه دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها همزمان با آغاز هفته قرآن و عترت در فضای مجازی شاد برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن‌، عترت و‌ نماز اداره‌کل آموزش و‌ پرورش استان‌ گلستان بیان‌ کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی و معرفی افراد برگزیده به مرحله استانی، اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن و ارائه در فضای مجازی شاد به همراه اهدا جوایز، اجرای طرح الگوی تلاوت تقلیدی قرآن‌‌ و ارائه صوت و تلاوت توسط دانش آموزان به دارالقرآن استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

حسینی به‌ برگزاری طرح حفظ موضوعی قرآن ویژه دانش‌آموزان در این ایام اشاره‌ کرد و گفت: این طرح ویژه دانش‌آموزانی است که به موضوعات و مضامین خاص در قرآن علاقه‌مند هستند که با حفظ این موضوعات و ارائه آن در فضای مجازی شاد از سوی مربیان مورد تشویق قرار می‌گیرند.

رئیس اداره قرآن‌، عترت و‌ نماز اداره‌ کل آموزش و‌ پرورش استان‌ گلستان همچنین اجرای محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی شاد، اجرای هم‌خوانی قرآنی در گروه‌های 5 و 7 نفره توسط دارالقرآن استان، تولید محتوای قرآنی و عترت در فضای مجازی شاد و برگزاری طرح جشنواره صبر با هدف امر به معروف و نهی از منکر و تقویت آستانه صبر در دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های هفته قرآنی ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی شاد برشمرد.

انتهای پیام
captcha