آغاز ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات عالیات از ۱۷ اسفند
کد خبر: 4039840
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

آغاز ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات عالیات از ۱۷ اسفند

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از آغاز ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات عالیات همزمان با ۱۷ اسفندماه خبر داد.

 عتبات عالیات عباس خداشناس، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌رضوی در خصوص اطلاعيه سازمان حج و زيارت در خصوص پذیرفته‌شدگان پیش‌ ثبت نام عتبات عاليات، گفت: نتایج قرعه‌کشی متقاضیان که در پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت کرده‌اند دوشنبه 9 اسفندماه از طریق سایت حج و زیارت اعلام شد.

خداشناس اظهار کرد: بر این اساس ثبت نام قطعی در کاروان‌ها از ساعت 10 صبح سه‌شنبه 17 اسفندماه آغاز خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند بر اساس اولویت خود به بخش ثبت نام سایت در بخش لینک قطعی کردن ثبت نام، مراجعه و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: قرعه‌کشی کاروان‌ها به‌صورت گروهی انجام و برای هر گروه یک اولویت تعیین شده است که زمان‌بندی ثبت نام قطعی به صورت اولویت‌های یک تا 6  صورت گرفته است.

وی اضاقه کرد: بر این اساس اولویت‌های ( 1 و 2 ) از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 17 اسفندماه، اولویت‌های ( 3 و 4) از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه 17 اسفندماه، اولویت ( 5 و 6) از ساعت 14 روز سه‌شنبه 17 اسفندماه خواهد بود.

خداشناس ابراز کرد: اولویت‌های ذخیره( 8 و 7) در صورت عدم تکمیل کاروان‌ها می‌توانند از ساعت 10:30 صبح روز شنبه 21 اسفندماه به سایت حج و زیارت مراجعه و ثبت نام نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی افزود: اعزام این کاروان‌ها پس از ثبت نام قطعی از تاریخ 24 اسفندماه آغاز و تا هشتم فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha