ساخت فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران کلید خورد
کد خبر: 4040123
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
در راستای جهاد تبیین در تولید

ساخت فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران کلید خورد

فیلم سینمایی «اینجا ایران است» براساس جهاد تبیین برای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا و با مشارکت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران در ساری کلید خورد.

ساخت فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۰ مرکز مازندران شاهد یک رویداد هنری در راستای حمایت از تولید داخلی است. فیلم سینمایی «اینجا ایران است» براساس جهاد تبیین برای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا و با مشارکت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران و همچنین همراهی معاونت روابط عمومی سپاه کربلا در ساری کلید خورد.

سردار احمد برسلانی، جانشین فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر روز گذشته،12 اسفندماه در سومین روز از فیلم‌برداری این فیلم سینمایی به محل فیلمبرداری رفت و از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفت.

وی ضمن عرض خداقوت به عوامل فیلم، گفت: کاری که هنرمندان با هنر خویش در راستای تبیین جنگ اقتصادی انجام می‌دهند، جهاد است و هنرمندان هم یک جهادگر هستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که اجر و ثواب جهاد هنرمندان نزد خدای متعال محفوظ است، افزود: هنرمندانی که در حال تلاش هستند و براساس نیاز جامعه در جهت امیدافزایی گام بر می‌دارند، در حقیقت به جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند لبیک می‌گویند.

وی با تاکید بر اینکه باید جهاد تبیین را با نگاهی هنرمندانه در جامعه نهادینه کرد، ادامه داد: شهدا هم هنرمندان روزگار خویش بودند که به زیبایی وارد عرصه عمل شده و توانستند امنیت کشور را تامین کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت خلاقیت در هنر، اظهار کرد: هنر چیزی جز ابتکار و خلاقیت نیست و حاج قاسم هم یک فرمانده هنرمند با خلاقیت و ابتکار بود. فرماندهی که با اوج هنر و طراحی خویش کشور در حال سقوط سوریه را نجات داد و ما هم پیرو مکتب حاج قاسم در همه میدان‌ها هستیم.

ساخت فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران کلید خورد

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان هم با هنر ارزشی و انقلابی خود لرزه بر جان دشمنان می‌اندازند، گفت: دشمن در تلاش است تا با ایجاد موانع سد راه موفقیت‌های دولت مردمی و انقلابی و جهادی شود که هنرمندان می‌توانند با هنر خویش موفقیت‌های دولت جهادی و دشمنی‌های دشمن را نشان بدهند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: نظریه پردازان غربی اذعان کردند جمهوری اسلامی ایران در حال تحقق تمدن نوین اسلامی است که این با روی کار آمدن دولت انقلابی سرعت بیشتری گرفته است.

در ادامه آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، با بیان اینکه سپاه سردمدار میادین مبارزه با دشمن است، گفت: سپاهیان واقعا هنرمند هستند و هنرمندی بهتر از این نمی‌شود که کار‌های نشدنی را برای تامین امنیت انجام دادند.

تقی پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، افزود: متاسفانه در زمینه فرهنگی سرمایه‌گذاری زیادی نکردیم و دشمن هم مانع سرمایه‌گذاری شد لذا باید یکسری امکانات و تجهیرات در اختیار هنرمندان قرار بدهیم و از هر کمکی برای حمایت و پشتیبانی هنرمندان جوان مضایقه نکنیم.

گفتنی است فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینجا ایران است» به کارگردانی رضا محمدی در روز مبعث رسول مکرم اسلام(ص) آغاز شد که در آن بیش از ۵۰ بازیگر نقش آفرینی می‌کنند. عوامل و بازیگران این فیلم هم به شرح زیر است.

نویسنده و کارگردان؛ رضا محمدی
تهیه کننده؛ احمد حمیدی نژاد، علیرضا ناصری راد
مشاور پروژه و ناظر کیفی؛ علی ابراهیمی گتابی
برنامه ریز؛ آتنا محمدعلی زاده
نور و تصویر؛ عیسی عبدالهی
مدیر تولید؛ حسین نادری ورندی

اسامی بازیگران:

آتش تقی پور، علی مدهوشیان، آتنا محمدعلی زاده، حسین مهدوی، حسین توهمی، هوشنگ رضایی، عسکری رئیسی، اسماعیل فلاح، محمد پناهی، احمد فرجی، علی روشن، سحر جی داد، مائده فرخی، محمدرضا مهدوی، بهنام یوسفی، سکینه کردان، هیوا یعقوبی، محسن سیل سپور، ابوالفضل زارع، فائزه اسماعیلی، عزت الله شیرزاد، زهرا صمدایی، معصومه مزیدی، مروارید علی تبار، شقایق عباسی، کیمیا یوسفی، هلیا خرم، فاطره علیزاده، مهدیار محمودیان، کیمیا احمدی، کیانا احمدی، نفس مهدوی، محمد حسام عباسی، سام عرب، مهیار صالحی، امیر رضا تنکابنی، باتیس صادقی، مهدیار صالحی.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
نفس جون مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۹
0
0
من خودم در فیلم سینمایی اینجا ایران است بازی کردم
captcha