تزریق ۳۲۵ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته
کد خبر: 4040205
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
وزارت بهداشت خبر داد؛

تزریق ۳۲۵ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته

وزارت بهداشت از تزریق ۳۲۵ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۴۲ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۲۶ دُز رسید.

تزریق واکسن کرونا در ایران

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۳ میلیون و ۴۲ هزار و ۵۴۲ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۱۲۸ نفر دُز دوم و ۲۳ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۷۵۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۴۲ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۲۶ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۳۲۵ هزار و ۳۲۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.

از دیروز تا امروز ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۷۵ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۵۹۳ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۷۰۹ هزار و ۱۳۱ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴ هزار و ۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۷ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۲۰۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام‌شده است.

در حال حاضر ۱۸۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha