آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته
کد خبر: 4041017
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد به ۱۰۸۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

کرونابه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمد غلام‌نژاد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 16 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۳۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۶۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه‌وبویراحمد ۹۲ هزار و ۵۱۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی افزود: از ۱۶۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های PCR و رپید تست هستند، حدود ۵۰ درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: مردم شریف استان توجه داشته باشند که دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شوند. بنابراین لازم است نوبت‌های سوم و یادآور حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد فرم‌های شدید بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم .

انتهای پیام
captcha