درخشش قرآن‌آموز اراکی در مسابقات «شوق تلاوت»
کد خبر: 4041433
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

درخشش قرآن‌آموز اراکی در مسابقات «شوق تلاوت»

محمدسجاد سالاری، قاری نوجوان اراکی در مسابقات کشوری «شوق تلاوت» سبک تقلیدی استاد عبدالباسط رتبه اول را به خود اختصاص داد.

مسابقات قرآن شوق تلاوت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمدسجاد سالاری، قاری نوجوان اراکی و قرآن‌آموز مؤسسه قرآنی «مهد رهروان ولایت» در مسابقات کشوری «شوق تلاوت» سبک تقلیدی استاد عبدالباسط رتبه اول را به خود اختصاص داد.

مجتبی سعیدی، مدیر مؤسسه «مهد رهروان ولایت» ولایت، با اعلام این خبر به خبرنگار ایکنا گفت: کودکان و نوجوانان برای حرکت در مسیر قرآن نیاز به انگیزه و حمایت دارند و وظیفه ما این است ابزار و لوازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی با اشاره به موفقیت محمدسجاد سالاری در مسابقات کشوری «شوق تلاوت» اظهار کرد: خوشبختانه این مؤسسه با در اختیار داشتن مجموعه‌ای متخصص توانسته است علاوه بر تربیت نوجوانانی قرآنی در کسب رتبه‌های قرآنی در مسابقات و جشنواره‌های مختلف افتخار آفرین باشد.

سعیدی در پایان گفت: محمدسجاد سالاری علاوه بر فعالیت در رشته قرائت در رشته حفظ نیز فعال است و جا دارد این موفقیت را هم به این قرآن‌آموز نوجوان و خانواده پرتلاش او تبریک گفته و برای موفقیت‌های بیشتر این قرآن‌آموز و سایر فعالان این حوزه برنامه‌ریزی دقیق‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۵
0
0
بسیار عالی موفقیت و سربلندی شما آرزوی ماست
captcha