اهل بیت(ع)؛ مهم‌ترین راه ارتباطی با خدا
کد خبر: 4041795
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
امام جمعه اهل سنت نگین شهر بیان کرد:

اهل بیت(ع)؛ مهم‌ترین راه ارتباطی با خدا

امام جمعه اهل سنت نگین شهر، اهل‌ بیت(ع) را مهمترین راه ارتباطی با خدا برشمرد و گفت: کسی که می‌خواهد با خدا ارتباط برقرار کند، این ارتباط با خدا راهی دارد که آن راه، ارتباط با ولی خداست.

خوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر

به گزارش ایکنا از گلستان، آخوند ابوبکر خوجملی، امام جمعه اهل سنت نگین شهر در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری استانی نماز که ۱۸ اسفند در مسجد جامع نگین شهر برگزار شد، درباره اهمیت قرب و ارتباط با اهل بیت(ع) در رسیدن به خدا، گفت: یکی از وظایف مهم انسان، داشتن رابطه با خداست.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر، نماز را بالاترین عامل رابطه خلق با خالق دانست و اظهار کرد: اهمیت نماز به خاطر همین رابطه انسان با خداست؛ در روایات می‌خوانیم که نماز بهترین و برترین قرب الهی است که انسان را به خدا وصل و نزدیک می‌کند.

آخوند خوجملی، اهل‌بیت(ع) را مهمترین راه ارتباطی با خدا برشمرد و گفت: کسی که می‌خواهد با خدا ارتباط برقرار کند، این ارتباط با خدا راهی و مسیری و عاملی دارد که از آن راه باید این ارتباط را برقرار کرد و این راه را هم خود خدا گفته است و آن، ارتباط با ولی خداست.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر به اهمیت ماه شعبان و عرضه نامه اعمال انسان‌ها به سوی پروردگار در این ماه مبارک اشاره کرد وگفت: انسان‌ها با خودسازی و تزکیه نفس در این ماه خود را برای ورود به ماه رمضان آماده می کنند، لذا روزه داری و شب زنده داری از اعمال این ماه است که انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

آخوند خوجملی با بیان اینکه تعظیم لِامر الله و شفقت به خلق خدا باعث نزدیکی به خداوند می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری نماز را باعث بهجت و آرامش روحی و روانی انسان و ارتباط عمیق انسان با خدا معرفی می کند که باید به این فرضیه الهی اهتمام ویژه ای داشته و اقامه نماز را در بین نسل جوان ترویج کنیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت نگین شهر گفت: نماز اتصال بین بنده و خداوند است و در تربیت فرزندان و برکت در خانواده نقش بسزایی دارد.

 

انتهای پیام
captcha