همکاری شایسته جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی در برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه
کد خبر: 4042082
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

همکاری شایسته جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی در برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان ‌ربی گفت: جهاددانشگاهی استان در برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه همکاری بسیار خوبی با این مجموعه داشت که در نتیجه این آزمون به‌صورت مطلوب برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی رضا حسین زاده سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در حاشیه بازدید از آزمون استخدامی قوه قضائیه در استان که با همراهی رضا حسین‌زاده، سرپرست جهاددانشگاهی استان انجام شد، اظهار کرد: آزمون مذکور با همکاری صمیمانه و بسیار خوب جهاددانشگاهی و سایر مجموعه‌های ذیربط امروز جمعه، ۲۰ اسفند برگزار شد.

وی افزود: مدت‌ها پیش از برگزاری آزمون، مجموعه‌‌های متعدد ذیربط از جمله جهاددانشگاهی استان برای آماده‌سازی مقدمات برگزاری هرچه بهتر آزمون در تلاش بودند که خوشبختانه این آزمون با کیفیت مطلوب بدون مشکل و با امنیت کامل در سطح استان برگزار شد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: به لحاظ نیازمندی شدید مجموعه قضایی استان به کادر اداری مجوز جذب خوبی برای استان اخذ شده است که با همکاری معاونت منابع انسانی دادگستری، دانشگاه آزاد و جهاددانشگاهی آزمون مذکور در چهار شهرستان ارومیه، خوی، مهاباد و میاندوآب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر پنج‌هزار نفر در رسته‌های متعدد شغلی اداری در مجموعه دادگستری استان در این آزمون شرکت کردند که حدود ۳۰۰ نفر در این مجموعه جذب خواهند شد، گفت: در تلاش هستیم روند اعلام نتیجه، جذب و شروع به کار نیروها به سرعت انجام شود تا با جذب این تعداد نیرو در بدنه دادگستری خدمات قضایی با کیفیت بهتر، مطلوب‌تر و سریع‌تر به هم استانی‌ها ارائه شود.

انتهای پیام
captcha