اعلام نتیجه نهایی بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآنی هدهد در گلستان
کد خبر: 4042546
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

اعلام نتیجه نهایی بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآنی هدهد در گلستان

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان مرحله نهایی بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان خبر داد.

بیست و ششمین جشنواره قرانی هدهد دانشگاه علوم پزشگی گلستانمحمد احمدی، مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان‌کرد: بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآن و عترت‌ دانشگاه علوم‌پزشکی در ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فن‌آوری، معارفی، هنری، در ۵۵ رشته برگزار شد.

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ۶۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان و کارمندان علوم پزشگی گلستان در این دوره از جشنواره شرکت کردند، افزود: نتایج مرحله نهایی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد با کسب ۸ رتبه برتر این دوره اعلام شد.

احمدی به برگزیدگان این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان اشاره کرد و گفت: در بخش آوایی عترت در رشته ترجمه‌خوانی، کوثر رضایی رضاقلی و رضا میری به ترتیب رتبه اول و سوم، در بخش ادبی، نمایشنامه‌نویسی مهناز شهمیری رتبه‌‌ سوم و در بخش‌هنری و در رشته معرق‌کاری و منبت مرضیه قرائتی، جمیله ورزی، مسلم امانی، کیمیا آریان، امیرحسین‌ بهی، علی‌اصغر حاتمی، سعید قربان‌دوست به ترتیب رتبه‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم و در بخش‌ آوایی قرآن در رشته حفظ ۱۰ جز سید محمدهادی مظفری و محدثه شادفر رتبه پنجم را کسب کردند.

 مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن وعترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان‌اینکه مرحله کشوری این جشنواره بهمن‌ماه از طریق سایت مرکز قرآن وزارت علوم برگزار شد، گفت: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره، پس از تصمیم‌گیری و اعلام دبیرخانه این جشنواره، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha