راهیان‌نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4042668
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

راهیان‌نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس اردوهای راهیان نور را ضروری و احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست.

حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، امروز، 22 اسفندماه در بازدید از اردوی راهیان نور دانشجویی استان فارس در مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص این اردوها، گفت: اردوهای راهیان نور با توجه به هجمه‌های گسترده جنگ نرم از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌های فرهنگی حال حاضر در کشور ما است که می‌تواند تأثیر بسزایی در خنثی‌سازی این هجمه‌ها و در تقویت ارزش‌ها و باورها داشته باشد.

وی اردوهای راهیان نور را ضروری و احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و افزود: محتوای فرهنگی و بهره‌گیری علمی و فکری از ظرفیت اردوهای راهیان نور دانشجویی تقویت شده است.

عبدالله‌زاده یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با این کار می‌‌توانیم گام دوم انقلاب را تحلیل کرده و همچنین مسائل مربوط به بدنه دانشجو به عنوان نسل جوان و نقش آفرین برای آینده کشور را در کنار الگوی دفاع مقدس تبیین کنیم.

جانشین سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور نقش مهمی در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس دارد، گفت: با تدابیر لازم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی سراسر استان فارس صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha