امام زمان و منتظران در بیان آیت‌الله جوادی آملی
کد خبر: 4042781
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

امام زمان و منتظران در بیان آیت‌الله جوادی آملی

مجله «موعود» در جدیدترین شماره خود به سراغ منشأ پیدایش رمزارزها رفته است و از یکی از تصاویر منتشر شده توسط فعالان این عرصه رمزگشایی نموده است.

به گزارش ایکنا، در شماره 248 و 249 و250 مجله «موعود» مطلبی تحت عنوان «بیت‌کوین و ایلومیناتی» وجود دارد که از تصویری رمزگشایی می‌کند که توسط برخی فعالان عرصه کریپتوکارنسی مانند جاستین سان و ... منتشر شده است. در این تصویر به وضوح ارتباط این فناوری جدید با مجامع مخفی صهیونیستی و شیطان‌پرستی بیان شده است و با دقت در اصلی‌ترین بخش این تصویر معلوم می‌شود که این فناوری در راستای پروژه «حکومت جهانی شیطان» یا همان «دولت واحد جهانی یهود» طراحی و ارائه شده است.

امام زمان و منتظران در بیان آیت‌الله جوادی آملی

از دیگر مطالب این شماره می‌توان به «امام زمان(عج) و منتظران در بیان آیت‌الله جوادی آملی» اشاره نمود. در این مطلب به دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی درباره معرفت واقعی پیرامون امام زمان و راه رسیدن به این معرفت پرداخته شده است. همچنین فضایل منتظران، اسرار غیبت، انتظار از دیدگاه اهل‌بیت و تکالیف منتظران از دیگر بخش‌های این نوشته می‌باشد.

تحلیل فیلم متروپلیس

فیلم «متروپلیس» ساخته فریتز لانگ، یک فیلم صامت و محصول سال 1927 است. این فیلم را بارها و بارها میتوان دید و درباره صحنهها و سکانسهایش به گفتوگو نشست. گویی فریتز لانگ یکصد سال قبل، امروز جهان ما و ساکنان جهان را دیده بود. «متروپلیس» نمایش یک دیستوپیا و یک ویرانشهر مدرن با نظمی آهنین و نوین در ابعاد یک جهان مدرن است. «متروپلیس» همان سرزمین تصویر شده جورج اورول در «1984» و «بوخافسک» کتاب «دنیای قشنگ نو» اثر آلدوس هاکسلی است. دیستوپیای وحشتناک آخرین مرحله از جهان تکنولوژیک.
 
اما نکته قابل توجه درباره این فیلم انگشت اشاره و البته نمادین فریتز لانگ به عاملان و بنیانگذاران پردهنشین متروپلیس است. موضوعی که جورج اورول و هاکسلی متوجه و متذکر آن نبودند. فریتز لانگ در پشت پرده فاشیسم آلمانی و سوسیالیسم روسی و در مقابل آن‌ها لیبرال سرمایهداری انگلیسی و آمریکایی، پی به وجود عاملی پوشیدهتر برده بود: یعنی همان مجامع مخفی ماسونی، دیر صهیون و پیروان مولوخ.
 
در این مطلب به نمادشناسی مجامع مخفی ماسونی در این فیلم پرداخته شده است.

روانشناسی و استعمار

از دیگر مطالب خواندنی این شماره از مجله موعود «روانشناسی و استعمار» است. در این مطلب به تاریخچه استفاده از علوم روانشناسی برای اهداف استعماری پرداخته شده است. استفاده استعماری از این علم توسط کشورهایی همچون آلمان و انگلستان و پرداختن به دیدگاه‌های مهم‌ترین شخصیت‌ها در این حوزه از بخش‌های قابل توجه این مقاله می‌باشد.
 
لازم به ذکر است این شماره از مجله موعود را می‌توانید از طریق لینکhttps://shop.mouood.com/journal-248_249_250 تهیه کنید.

 

انتهای پیام
captcha