فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته
کد خبر: 4043390
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد و گفت: با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در این استان به هزار و ۹۶ نفر افزایش یافت.

 کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمد غلام‌نژاد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران، از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در استان به هزار و ۹۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: هم‌اکنون ۹۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۴ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.از مجموع مبتلایان به کوئید ۱۹ در استان، ۹۴ هزار و ۳۰۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در این مدت، بیان کرد: از ۱۹۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های PCR و رپید تست هستند حدود ۳۴ درصد موارد مثبت بودند.

غلام‌نژاد توصیه کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

وی استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و عنوان کرد: لازم است نوبت‌های سوم و یادآور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج‌گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

انتهای پیام
captcha