وحید یامین‌پور: پای کار جوان‌گرایی ایستاده‌ایم
کد خبر: 4043746
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

وحید یامین‌پور: پای کار جوان‌گرایی ایستاده‌ایم

سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با یادآوری فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت توجه به جوانان در این بیانیه، گفت: پای کار جوان‌گرایی ایستاده‌ایم.

وحید یامین‌پور، سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانانبه گزارش ایکنا از فارس، وحید یامین‌پور، سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان شامگاه، ۲۵ اسفندماه در مراسمی که به مناسبت هفته جوان در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد، با یادآوری فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت توجه به جوانان در این بیانیه، گفت: پای کار جوان‌گرایی ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه عرصه جوانان در این دوره نشاط بیشتری دارد و با دلگرمی بیشتری مشغول فعالیت هستیم، تصریح کرد: چه بسا این خیزی که در وزارت ورزش و جوانان در دولت مردمی برداشته شده است باعث شد که رئیس‌جمهور با صراحت اعلام کنند که نهاد متولی امور جوانان باید ارتقا پیدا کند.

یامین‌پور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: من آینده درخشانی که در نزدیکی شما است، می‌بینم و خط پایان در نزدیکی شما است؛ تعبیر مقام معظم رهبری این است که قله‌ها به دست شما در آینده نزدیک فتح خواهد شد و تمام دشمنان و رقبای شما در برابرتان زانو خواهند زد.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب  چهل و چند کیلومتر دویدن ملت ایران و خط پایانی که ما در نزدیکی آن قرار داریم را توصیف می‌کند؛ چون رهبر معظم انقلاب، رهبر حکیمی است و مبدأ و مقصد و رقیبان حاضر در میدان و نسبت فاصله ما با رقبا را نیز می‌بیند.

سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود با تصریح اینکه در ماجرای اوکراین و روسیه تمام اصول تاریخی ورزش و اصول ارزشی و اخلاقی رسانه‌ای را کنار گذاشتند، اظهار کرد: اخیراً اعلام کردند که تمام خط قرمزهایی که در هرزه‌نگاری خط قرمز رسانه‌ها است، درباره روسیه برداشته می‌شود ولی اگر یک ورزشکار ما به خاطر روحیه ارزشی و گرایش به اسلام و همدردی با مسلمانان مظلوم فلسطین با یک ورزشکار رژیم صهیونیستی نخواهد رقابت کند، کل ورزش ما باید تاوان دهد.

وی با یادآوری اینکه چهل و چند سال است که فشار را تحمل می‌کنیم، افزود: فرق کسی که امید دارد و کسی که امید ندارد در نزدیکی خط پایان معلوم می‌شود؛ کسی که امید ندارد، می‌نشیند و تمام انرژی مصرف شده را به باد می‌دهد و کسی که امید و انگیزه دارد حتی شده روی زانو خود را به سمت خط پایان می‌کشاند.

یامین‌پور تأکید کرد: تلاش ما باید این باشد که جوانان دیگر را که ممکن است با ناامیدی و بی انگیزگی زمین‌گیر شده باشند، تشویق کنیم که مسافت باقی مانده را طی کنند و به خط پایان برسانیم.

انتهای پیام
captcha