شناخت معیارهای ارزیابی انسان از اهداف جهاد تبیین است
کد خبر: 4043770
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

شناخت معیارهای ارزیابی انسان از اهداف جهاد تبیین است

استاندار فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب درباره جوانان گفت: یکی از اهداف جهاد تبیین این است که نوجوانان و جوانان ما از وضعیت ایران و دنیا مطلع شوند و بتوانند تشخیص دهند چه معیارهایی برای ارزیابی یک انسان به تمام معنا اهمیت دارد.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس شب گذشته، ۲۵ اسفند ماه در مراسمی که به مناسب هفته جوان با حضور وزیر ورزش و جوانان و  مسئولان استانی در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را عمدتاً خطاب به جوانان صادر کردند.

وی با بیان اینکه در این بیانیه مقام معظم رهبری فرمودند که امید من به جوانان است، افزود: یکی از اهداف جهاد تبیین این است که نوجوانان و جوانان ما از وضعیت ایران و دنیا مطلع شوند و بتوانند تشخیص دهند چه معیارهایی برای ارزیابی یک انسان به تمام معنا اهمیت دارد.

استاندار فارس با اشاره به یکی از برکات انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم گفت: برای اولین بار در طول تاریخ ایران، جنگ هشت سال دفاع مقدس را بدون اینکه یک وجب از خاک این کشور جدا شود، پشت سر گذاشتیم و این حاصل تلاش جوانان بود؛ بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس، جوان بودند و سرنوشت ایران را که در معرض حمله همه دنیا قرار گرفته بود را عوض کردند.

وی با تصریح اینکه اردوهای جهادی یکی از مظاهر ورود جوانان ما است، گفت: در بازدید از اردوهای جهادی بارها شاهد بودیم که جوانان با وجود مشکلات با تمام تلاش کار می‌کنند.

ایمانیه با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری یکی از برکات انقلاب را ایستادگی روزافزون در برابر زورگویان و مستکبران جهان می‌دانند، اظهار کرد: امید یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بسیار روی آن تأکید کردند؛ در جنگ رسانه‌ای نیز امید مقام معظم رهبری به جوانان است.

وی با بیان اینکه جوانان باید بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانند تا متوجه شوند چه امیدی به آن‌ها بسته شده است، گفت: نباید این امید را دست کم گرفت؛ این وظیفه ملی، اخلاقی و غیرتی جوانان است تا این امیدی که مقام معظم رهبری به جوانان بسته‌اند به تمام معنا محقق کنید.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد نیکوکار به محوریت و میزبانی استان فارس با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی افتتاح شد. همچنین در این مراسم از جوانان فعال و برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha