ابرقدرت‌های جهان نتوانستند حزب‌الله را تضعیف و تحقیر کنند
کد خبر: 4044262
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
سیدهاشم صفی‌الدین:

ابرقدرت‌های جهان نتوانستند حزب‌الله را تضعیف و تحقیر کنند

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنانی در بزرگداشت ابوجهاد طلیس در منطقه بقاع، با اشاره به ناتوانی ابرقدرت‌ها از تحقیر حزب‌الله، بر ناتوانی مخالفان مقاومت در لبنان برای مقابله با این جریان تأکید کرد.

به گزاش ایکنا به نقل از العهد، سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنان خود به مناسبت بزرگداشت ابوجهاد طلیس، اسوه علم و جهاد که در منطقه بقاع برگزار شد، تصریح کرد: من به کسانی که می‌خواهند در انتخابات با حزب‌الله مقابله کنند و شعارهای دروغین برای گمراه کردن مردم سر دهند، می‌گویم: باید آگاه باشند، آن‌ها نمی‌توانند مقاومت را تضعیف کنند چرا که حتی آمریکا و رسانه‌های آن‌ها نیز نتوانستند حزب‌الله را تضعیف و تحقیر کنند، حال آیا شما می‌توانید چنین کنید؟

وی در ادامه این سؤال را مطرح کرد: شما که همواره در فعالیت‌های خود در لبنان شکست خورده‌اید و تاریخ اقدامات و شعارهای شما با دروغ همراه بوده است، چگونه می‌توانید مقاومت را تضعیف کنید؟

سید هاشم صفی‌الدین در ادامه افزود: آگاه باشید که شما در این صحنه یک یک ابزار هستید و همان‌طور که آمریکا دیگر ابزارهای خود رها کرد، روزی شما را نیز رها خواهد کرد.

وی، علت شکست آمریکا در تضعیف مقاومت را حمایت مردمی از این جریان دانست و همین عامل را نیز باعث شکست طرح‌های داخلی مزدوران آمریکا در لبنان برای تضعیف مقاومت توصیف کرد.

انتهای پیام
captcha