اعزام ۲۰ هزار دانشجوی بسیجی به مناطق محروم کشور
کد خبر: 4045362
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

اعزام ۲۰ هزار دانشجوی بسیجی به مناطق محروم کشور

مسئول بازرسی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه نوروز امسال ۲۰ هزار دانشجوی بسیجی با شعار «عهد خدمت» به مناطق محروم کشوراعزام شده‌اند، گفت: این دانشجویان در قالب قرارگاه‌های جهادی عهد خدمت در ۵۰ نقطه کشور در خدمت محرومان هستند.

اردوهای جهادی، دانشجویان، بسیج دانشجوییبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل صابری، مسئول بازرسی سازمان بسیج دانشجویی کشور، امروز، هشتم فروردین‌ماه، در  بازدید از گروه‌های جهادی مراغه، با بیان اینکه نوروز امسال 20 هزار دانشجوی بسیجی باشعار «عهد خدمت» به مناطق محروم کشوراعزام شده‌اند، گفت: این دانشجویان در قالب قرارگاه‌های جهادی عهد خدمت در 50 نقطه کشور در خدمت محرومان هستند.

وی افزود: مشارکت در ساخت و ساز، ویزیت رایگان پزشکی، راه‌اندازی درمانگاه دندانپزشکی، اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی از جمله فعالیت‌های عهد خدمت دانشجویان بسیجی در استان های کشور است.

صابری اضافه کرد: فعالیت اجرایی اردو‌های جهادی دانشجویان بسیجی پس از فروکش کردن کرونا از 12 اسفند سال گذشته آغاز شده است تا ۱۲ فروردین امسال ادامه دارد.

به گفته مسئول بازرسی سازمان بسیج دانشجویی، بسیجیان شرکت کننده در این طرح همزمان با حضور در مناطق محروم وظیفه دارند مشکلات مردم در محل ماموریت را گردآوری کنند و به گوش مسئولان اجرایی کشور برسانند.

صابری بیان کرد: برگزاری این اردوها علاوه بر خدمت‌رسانی به محرومان، موجب خودسازی دانشجویان بسیجی حاضر در این طرح شده است.

انتهای پیام
captcha