ساختار جهاددانشگاهی بر پایه مبانی دانش‌بنیان استوار است
کد خبر: 4046351
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

ساختار جهاددانشگاهی بر پایه مبانی دانش‌بنیان استوار است

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به شعار سال گفت: امسال، سال تولید با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان نام‌گذاری شده است و جهاددانشگاهی که بر پایه مبانی دانش‌بنیان استوار شده است در این خصوص وظایف سنگینی برعهده دارد.

علی اصغر غفاری زاده، رئیس جهاد دانشگاهی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی‌صغر عفاری‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، امروز، 14 فروردین در دیدار با معاونان و دیگر عوامل اجرایی که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو، ضرورت همکاری و تعامل در مجموعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: امید است در سایه هم‌افزایی قدمی در راستای پیشرفت و ثبات برداریم.

وی با اشاره به پروژه‌های پیشروی مجموعه جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: تمام سعی بر این است که مسیر ریل‌گذاری شده حرکت کرده و به ایده‌آل‌های در نظر گرفته شده برسیم و تحقق این مهم مستلزم تلاش مضاعف در سال جدید است.

غفاری‌زاده سال جاری را سال تحقق پروژه‌های در نظر گرفته شده دانست و بیان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان نام‌گذاری فرمودند و پیرو فرمایشات ایشان جهاددانشگاهی که بر پایه مبانی دانش‌بنیان استوار شده است وظایف سنگینی برعهده دارد.

وی اضافه کرد: امید است در سایه جدید مسئولان امر توجه بیشتری به جهاد دانشگاهی داشته باشند. بدون شک اگر جهاددانشگاهی در مرکز با قدرت پیش رود، شعب استانی نیز در ادامه مسیر قدرتمندتر از گذشته پیش خواهند رفت و شاهد اثرات مثمرثمرتری در استان‌ها خواهیم بود.

غفاری‌زاده بیان کرد: در سال پیشرو انتظار است با در کنار هم بودن شاهد اتفاقات خوب باشیم و با همکاری یکدیگر پروژ‌های تعریف شده در حوزه سنگ و انار را به سامان رسانیم.    

انتهای پیام
captcha