سلسله گفت‌وگوهای رمضانی در اینستاگرام
کد خبر: 4048042
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

سلسله گفت‌وگوهای رمضانی در اینستاگرام

سلسه گفت‌و‌گوهای ویژه ماه مبارک رمضان به همت رسانه اندیشه و آگاهی «فکرت» با موضوع ماه رمضان در بستر اینستاگرام برگزار می‌شود.

برگزاری سلسله وبینارهایی با موضوع ماه روزه‌داریبه گزارش ایکنا، سلسه گفتگوهای ویژه ماه مبارک رمضان به همت رسانه اندیشه و آگاهی «فکرت» برگزار می‌شود.

در این گفت‌وگوهای آنلاین برخی از اساتید حوزه و دانشگاه از جمله حجج‌اسلام دکتر محمد کاشی‌زاده، مسلم محمدی، میثم زنجیرزن حسینی، صفدر الهی‌راد، مسلم گریوانی، محمدجواد موسوی، مهدی شجریان به ایراد سخن می‌پردازند.

همچنین محمدمسعود رحمانی، حامد شیواپور، حسن احمدی‌زاده، حامد پوررستمی، دانیال بصیر و ریحانه حقانی و زهره اخوان‌مقدم هم در این سلسله برنامه‌ها سخنرانی می‌کنند.

موضوعات این سلسه گفت‌وگوهای آنلاین عبارتند از: «ارتباط روزه و حق‌گرایی»، «مسئولیت‌پذیری اخلاقی و روزه‌داری»، «ماه رمضان و سلوک عرفانی»، «نقش مناجات در تهذیب جامعه و دوری از طغیان»، «مهارت‌های ارتقای معنوی »، «علی(ع)؛ قرآن ناطق و ناطق قرآن»، «مقایسه؛ از راهکاری مثبت برای رشد تا رویکردی مخرب آرامش».

همچنین «حکومت علوی و رضایت عمومی»، «نیایش از منظر روان‌شناسی دین»، «خانواده و آموزش فرهنگ روزه‌داری»، «نسبت تبیین وحی با تلقی تشبیهی‌تنزیهی از خدا»، «سیر تکامل انسان از رجب تا رمضان»، «عدالت علوی در تحق حکومت اسلامی»، «ارتباط ماه رمضان با سبک زندگی» دیگر موضوعات این وبینار هستند.

این سلسله گفت‌وگوها از 19 فروردین تا اول اردیبهشت 1401 (ششم تا نوزدهم ماه رمضان) هرشب ساعت ۲۱ به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام «فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی» به نشانی @fekrat.tv برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha