تحقق مطالبه‌گری از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است
کد خبر: 4048287
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

تحقق مطالبه‌گری از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تحقق مطالبه‌گری از دیگر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است که در جامعه باعث می‌شود که مسئولان و مدیران در راستای پیشرفت و توسعه جامعه گام مثبتی بردارند.

سردار حبیب شهسوار، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسوار، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی 21 فروردین در دیدار با دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب جهاد تبیین است و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که نمونه‌ای جهاد تبیین است مسیر را برای حرکت شتابنده مشخص کرده‌اند.

وی افزود: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین مردمی بودن است و  ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته همواره با جهادهای مختلف توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان را با شکست روبه‌رو کرده و امروز در جنگ نرم و روانی دشمنان جهاد تبیین مؤثرترین و کارآمدترین راهکار است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی بوده و جهاد تبیین به جوانان با انگیزه و با اراده نیاز دارد.

وی ادامه داد: تحقق مطالبه‌گری از دیگر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است که در جامعه باعث می‌شود که مسئولان و مدیران در راستای پیشرفت و توسعه جامعه گام مثبتی بردارند.

محمد حسینی دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربی در این دیدار گفت: قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب یک تشکیلات گفتمان‌ساز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حسینی عنوان کرد: هدف قرارگاه جوانان گام دوم تربیت جوانان و نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی و استفاده دولت از این نیروهای انقلابی و متخصص در بدنه دولت است.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت گام اساسی وجود دارد که اقتصاد سبک‌زندگی علم و پژوهش سیاست خارجه و موارد دیگر در آن مطرح شده و بیانیه گام دوم انقلاب به ۵ زبان زنده دنیا ترجمه می‌شود و سعی داریم با این کار جوانان کشورهای دیگر را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربیتصریح کرد: روحیه مطالبه‌گری در بین مردم و مسئولان باید بیشتر از قبل باشد و زمانی به نتیجه می‌رسد که پشتوانه مردمی داشته و باعث توسعه و پیشرفت جامعه شود.

انتهای پیام
captcha