ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران همدان تا پایان اردیبهشت‌ماه
کد خبر: 4048505
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران همدان تا پایان اردیبهشت‌ماه

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.

راضیه عظیمی‌فر، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدانراضیه عظیمی‌فر، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه استان خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران از 15 فروردین‌ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقه‌مند با مدرک دیپلم و بالاتر دانشجوی طلبه می‌پذیرد، افزود: این پذیرش با ظرفیت 400 نفر و در سه سطح انجام می‌شود، این سطوح شامل سطح دو معادل لیسانس، سطح سه معادل فوق‌لیسانس و سطح چهار معادل دکتری است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان بیان کرد: شرکت‌کنندگان پس از طی مراحل ثبت‌نام خود، 17 تیرماه سال‌ جاری در آزمون که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و پس از آن باید یک دوره مصاحبه را گذرانده و پس از قبولی به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

عظیمی‌فر با بیان اینکه پذیرش سطح دو از بین علاقه‌مندان با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود، بیان کرد: سطح سه در رشته‌های تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی از دانش‌آموختگان سطح دو داوطلب می‌پذیرد، هم‌چنین سطح چهار حوزه خواهران، امسال برای اولین بار در رشته فقه خانواده از دانش‌آموختگان سطح سه طلبه می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه 11 مدرسه فعال در سطح استان وجود دارد، یادآور شد: در حال حاضر هزار و 379 طلبه در حال تحصیل هستند و هزار و 717 نفر از دانش‌آموختگان استان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام
captcha