اعلام یازدهمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س)
کد خبر: 4048700
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

اعلام یازدهمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س)

فراخوان ۱۰ دوره مجازی در بهار ۱۴۰۱، ویژه عموم بانوان از سوی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد.

یازدهمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت جامعه‌الزهرا(س) اعلام شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه  الزهراء(س)، فهیمه الیاسی از برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت، از ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: یازدهمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا(س) به صورت مجازی در بهار ۱۴۰۱ اعلام می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا(س) با اشاره به آغاز یازدهمین فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی این اداره در بهار ۱۴۰۱، گفت: در این فراخوان، پنج دوره آنلاین و  پنج دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره برگزار خواهد شد.

الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی می‌توانند به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا(س) تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت و کد پیگیری را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به نشانی borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان و فراگیران در کانال ایتا مرکز به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

انتهای پیام
captcha