تلاش استودیومبین برای تشکیل گروه قوی تولید محتوا در فضای مجازی
کد خبر: 4049964
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

تلاش استودیومبین برای تشکیل گروه قوی تولید محتوا در فضای مجازی

غرفه استودیو مبین در نمایشگاه قرآن در سال جاری، با طرحی جدید، سعی می‌کند که علاوه بر تست اجرا و گویندگی، یک تیم تولید محتوا در فضای مجازی را تشکیل دهد.

به گزارش ایکنا، استودیومبین، یکی از مراکز سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، نقش مهمی در تولید محتوای چندرسانه‌ای دارد.

غرفه این استودیو در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن واقع در شبستان مصلای امام خمینی(ره) دایر شده است.

در این غرفه، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا مراجعه‌کنندگان به غرفه برای ادامه فعالیت آموزش داده و ساماندهی شوند تا علاوه بر انجام تست اجرا و گویندگی، یک گروه تولید محتوا تشکیل شده و با استودیومبین همکاری داشته باشند تا در پر کردن خلأ محتوای سالم در فضای مجازی سهیم باشند.

در مرحله بعدی با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای این افراد علی الخصوص دوره تولید محتوا، شروع به تولید محتوایی با محوریت قرآن کریم، مسائل دینی و اجتماعی در فضای مجازی کنند.

محمد خرمی‌فر، مدیر استودیومبین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فعالیت‌های غرفه استودیو در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی قرآن گفت: استودیومبین با ارائه بخشی از فعالیت‌های خود در قالب نمونه کار تصویری، آمادگی لازم برای همکاری با افراد حقیقی و حقوقی و نهادهای فعال در عرصه‌های فرهنگی را اعلام می‌دارد. 

تلاش استودیو مبین برای تشکیل تیم قوی تولید محتوا در فضای مجازی

 

انتهای پیام
captcha