الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبهای قدر
کد خبر: 4049998
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبهای قدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به نزدیکی به شب‌های پر فیض قدر، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد الزامی است.

الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبهای قدر

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، شب گذشته 27 فروردین در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با اشاره به اینکه همزمان با نزدیکی لیالی قدر، رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در مساجد استان الزامی است، گفت: لازم است مردم متدین استان سمنان که در مراسم شبهای قدر شرکت می‌کنند فاصله اجتماعی را رعایت نموده و حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستانها از طرح شهید سلیمانی با توجه به سابقه خوب این طرح در این شب‌ها استفاده کنند که در این راستا لازم است در هفته جاری در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود کمیته پیشگیری تشکیل شود تا مراکز اصلی برگزاری مراسم شب قدر و همچنین ساعات برگزاری در هر شهرستان مشخص شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه خوشبختانه استان در زمینه بیماری کرونا در وضعیت مطلوب و پایداری قرار دارد یادآور شد: امیدواریم با همکاری مردم به تدریج در رنگبندی کرونایی نیز در رده استان‌های آبی قرار گیریم.

به گفته وی؛ لازم است از تمام ظرفیت‌های استان جهت آموزش حضوری و همچنین واکسیناسیون کامل دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده شود.

ریواده با بیان اینکه به منظور واکسیناسیون دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل پنج تا ۱۲ سال از ظرفیت تیم‌های سیار استفاده شود، گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر لازم است در ناوگان حمل و نقل عمومی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود و کمیته پایش نیز نظارت کامل بر این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha