اجرای طرح «ضیافت شهدا» در دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4050441
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

اجرای طرح «ضیافت شهدا» در دانشگاه فرهنگیان

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان طرح «ضیافت شهدا» را در پردیس و مراکز دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، از اهتمام این معاونت به اجرای برنامه مذکور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در این برنامه دانشجو معلمان، همکاران و اساتید با حضور خود در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای استان علاوه بر زیارت مزار شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا با سیره و سلوک شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای شاخص آشنا شده و همراه با سایر برنامه‌ها در کنار جوار گلزار شهدا سفره معنوی افطار برپا خواهند کرد.
 
وی اجرای روایتگری توسط راویان دفاع مقدس، خاطره‌گویی، قرائت زیارت و سایر برنامه‌های ابتکاری را از  دیگر محور‌های این طرح برشمرد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از ابلاغ شیوه نامه این طرح  به مدیریت امور پردیس‌های استانی دانشگاه خبر داد و ضمن تشکر از همکاران استانی به خاطر اجرای برنامه‌های حضوری فرهنگی همزمان با حضوری شدن دانشگاه‌ها و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه، خواهان اهتمام مدیران امور پردیس‌های استانی، مدیران پردیس‌ها و واحدهای تابعه و همکاران فرهنگی برای برگزار شدن این برنامه شد.
 
طرح ضیافت شهدا با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه وحضور دانشجومعلمان و همکاران از ماه مبارک رمضان آغاز و در طول سال ادامه خواهد یافت.
 
علاقمندان به شرکت در این طرح معنوی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مسئولان فرهنگی پردیس‌ها و واحدهای تابعه مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha