برگزاری محافل انس با قرآن در شهر‌های مازندران
کد خبر: 4050456
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

برگزاری محافل انس با قرآن در شهر‌های مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری محافل انس با قرآن در شهر‌های ساری، بابل، آمل، زیراب، قائمشهر، نور، بابلسر در دهه سوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانعباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: برنامه‌هایی به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری کانون فرهنگی و هنری مساجد، بسیح هنرمندان ومشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و موسسات قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی و دینی سراسر استان در حال برگزاری است.

وی از زمان برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، از چهارم لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مازندران واقع در ساری، میدان امام(ره) خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ لغایت ۲۳ از این نمایشگاه بازدید کنند.

زارع تصریح کرد: اختتامیه مسابقات قرآنی در ۱۰ رشته و دو مقطع خواهران و برادران و خردسالان بالای ۱۶ و زیر ۱۶ سال به صورت مجازی و در بخش دانش‌آموزی و حضوری روز جمعه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در موسسه نورالهدی ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: اختتامیه بخش سینمایی جشنواره قرآنی، پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اختتامیه بخش فرهنگی و ادبی و هنری ۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۹ صبح سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در شهر‌های ساری، بابل، آمل، زیراب، قائمشهر، نور، بابلسر در دهه سوم رمضان و اختتامیه اصلی جشنواره قرآنی مازندران، عصر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مؤسسه نورالهدی ساری برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: عمده برنامه‌های استان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح‌های گوناگون بوده و مجری حوزه سینمایی، بسیج هنرمندان، مجری فرهنگی هنری، آموزش و پرورش، مجری محافل قرآنی، اوقاف و امور خیریه مازندران، مجری مسابقات قرآنی بخش دانش‌آموزی و مجازی اداره کل آموزش و پرورش، مجری مسابقات قرآنی به صورت حضوری، موسسه قرآن عترت نورالهدی، اوقاف و امور خیریه مازندران و اتحادیه قرآن و عترت و مجری نمایشگاه جشنواره مؤسسه گنجینه نور قائمشهر است.

انتهای پیام
captcha