نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب در ۷ مدرسه تاکستان برگزار شد
کد خبر: 4052568
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب در ۷ مدرسه تاکستان برگزار شد

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده تاکستان گفت: همه اقشار جامعه، به ویژه نخبگان باید در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب‌ نقش آفرین باشند در این راستا نمایشگاهی در هفت دبیرستان شهرستان تاکستان با هفت غرفه طبق هفت گام بیانیه گام دوم برگزار شد.

بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، فاطمه تخت‌فیروز، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یکی از اسناد ماندگار و بالادستی کشور، باید مورد توجه مسئولان و به ویژه برنامه‌ریزان کشور قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: به منظور نقش آفرینی در پیشبرد این بیانیه ضمن برگزاری جلسات توجیهی با فرماندهان واحد و اعضای شورای واحدها در مهر ماه ۱۴۰۰ و تشریح برنامه و اهداف پیگیری موضوع بیانیه گام دوم با هدف تبیین، مباحثه، مطالعه و نشر بیانیه گام دوم توسط دانش آموزان آغاز شد.

تخت‌فیروز در ادامه بیان کرد: به لطف خدا موفق شدیم، نمایشگاهی در هفت دبیرستان با هفت غرفه طبق هفت گام بیانیه که شامل علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، معنویت و اخلاق، عزت ملی و روابط خارجی، اقتصاد، استقلال آزادی، سبک زندگی است، برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: هر نمایشگاه به نام یک شهید مزین شد و همچنین مقرر شد تا هر دانش آموز یگ گام از بیانیه را آماده کرده و با نظر کارشناس مربوطه آن را تشریح کند.

این مسئول بیان کرد: ما باید این بیانیه و راهبردهای ۷ گانه آن را تبیین کنیم و این کار جهادی در حوزه بیانیه گام دوم به حساب می‌آید.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو جلساتی با حضور فرماندهان و اعضای شورای واحدهای بسیج دانش آموزی برگزار شد و همچنین کتابچه‌های «جهاد تبیین» در اختیار دانش آموزان جهت تبیین در مدارس قرار گرفت.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی تاکستان در پایان ضمن تشکر از تلاش دانش آموزان و نقش‌آفرینی در خصوص تبیین و فهم بیانیه گام دوم انقلاب تءکید کرد: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا قدمی جهت تبیین بیانات مقام معظم رهبری برداریم ضمن اینکه در هفته معلم با کمک مدیران مدارس و فرماندهان بسیج به طور ویژه به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام
captcha